Draudžiama lošti nuotolinius stalo lošimus asmenims, kuriems nėra sukakę 21 metai. Draudžiama lošti asmenims, kuriems nėra sukakę 18 metų. Įspėjame: neatsakingas lošimas gali tapti priklausomybės nuo azartinių lošimų priežastimi

Dakaro ypatumai

2017-01-04

Pastaruoju metu Lietuvoje sparčiai populiarėjantis automobilių sportas savo sezono piką pasiekia sausio mėnesį, kuomet startuoja legendinis Dakaro ralis. Net ir nesidomint, net ir labai norint, šiomis lenktynėmis, neišgirsti informacijos apie jas tiesiog neįmanoma. O mes Jums siūlome susipažinti su informacija apie šį ralį, kuri nėra pateikiama kasdieniuose pranešimuose apie įvykius Pietų Amerikoje.

Visas sezonas per keletą savaičių

Per kelias savaites Dakaro ralyje jo dalyviams tenka nuvažiuoti tūkstančius kilometrų. Tai patvirtinti galėtų klasikiniame WRC ralyje dalyvavę, o dabar tikrąjį tikėjimą atradę lenktyninkai su Sebastianu Loebu priešakyje. Visa ralio distancija paprastai būna panašaus ilgio, kokią tenka įveikti WRC dalyviams viso sezono metu. Tad iš esmės, Dakaras yra greitoji metinio ralio versija. Jei ji dar būtų pagardinta WRC įprastais žiemiškais etapais, tuomet šis ralis būtų dar patrauklesnis.

„Skirtingi“ varikliai

Lenktyniavimas dalyje etapų turėtų sudaryti įspūdį, kad naudojama keletas skirtingų variklių. Pakilus į aukštikalnes, kurių aukštis virš jūros lygio beveik primena bazinę Everesto stovyklą, dėl retesnio oro, varikliai praranda nemažai galios. Tiksliems matavimams laiko nėra, tačiau teigiama, kad galios praradimas siekia iki 25 proc. Tad tai – dar vienas iššūkis visiems pilotams. Belieka pasidžiaugti, kad stabdžių efektyvumas nesumažėja, nes nuo kalno paprastai dar reikia ir nusileisti.

Ralio įveikimas ir finišavimas gulint hamake

Kol kas niekas nėra iškėlęs tokio tikslo, tačiau tai yra įmanoma. Stipriausios komandos turi aptarnavimo sunkvežimius, kurie gabena visą reikiamą įrangą. Tačiau nepaisant to, jie turi numerius ir lygiai taip pat dalyvauja lenktynėse, varžydamiesi su analogišką tikslą turinčiais kitų ekipų sunkvežimiais. Pervažiavimų metu ne vienas mechanikas bando išnaudoti esamą laisvą laiką ir numigti, ypač jei buvo bemiegė naktis. Taip galima ir finišą pramiegoti.

Aprangos detalės, kurių nematome

Taip, iš tikrųjų, ne viską mes matome. Kai kurie etapai tęsiasi šešias ar daugiau valandų. Natūralu, kad per tą laiką pilotai ir šturmanai gali išgirsti ir gamtos šauksmą. Ir vis tik – prarastas laikas gali tapti aukso vertės. Sauskelnės yra dažno „dakaristo“ garderobe. Tokia ta sėkmingo pasirodymo Dakare kaina.

Ir vis tik, nepaisant visų šių įdomių faktų ir dėl jų atsiradusių klausimų, labiausiai kamuojantis klausimas – kaip seksis ekipažams iš Lietuvos? Pastariesiems ne tik tenka mojuoti jiems plojantiems žiūrovams, dalinti interviu, pozuoti fotografams, bet ir įveikti vieną sunkiausių pasaulyje maršrutų, nedarant didesnių klaidų. Dakaras jau įsibėgėjo.

 

Lažybų kortelė Pagalba

  1. 1 Pasirinkite sporto šaką;
  2. 2 Pasirinkite įvykį ir jo baigtį;
  3. 3 Pasirinkite statymo tipą ir sumą;