Draudžiama lošti nuotolinius stalo lošimus asmenims, kuriems nėra sukakę 21 metai. Draudžiama lošti asmenims, kuriems nėra sukakę 18 metų. Įspėjame: neatsakingas lošimas gali tapti priklausomybės nuo azartinių lošimų priežastimi

Krepšinis

Pasaulis EuroCup + TV     Statistika

Kas laimės (pagrindinis laikas)Išskleisti

Įvykių baigties variantai yra šie:

1 laimės pirmas įvykio dalyvis;
X(0) bus lygiosios;
2 laimės antras įvykio dalyvis;
1X (10) laimės pirmas įvykio dalyvis arba bus lygiosios;
X2(02) laimės antras įvykio dalyvis arba bus lygiosios.

Kas laimės 1 X 2 1X X2
Pvz.: Žalgiris - Lietuvos Rytas 1,8 15 2,1 1,6 1,8

Šiuo atveju pirmasis įvykio dalyvis Žalgiris, o antras Lietuvos Rytas. Jei norima lažintis už Žalgirį, kad ši komanda laimės per pagrindinį rungtynių laiką, reikia rinktis variantą 1, o jei galvojama, kad laimės Žalgiris arba rungtynės baigsis lygiosiomis (tokiu atveju nesvarbu kas laimės po pratęsimo jeigu jis bus žaidžiamas) tai reikia rinktis variantą 1X. Manant kad rungtynių pagrindinis laikas baigsis lygiosiomis reikia rinktis variantą X. Jei lažinamasi, kad per rungtynių pagrindinį laiką laimės Lietuvos Rytas reikia rinktis variantą 2, o jei manoma, kad Lietuvos Rytas laimės per pagrindinį laiką arba bus lygiosios, reikėtų rinktis variantą X2.

Tik per pagrindinį laiką skaičiuojama pasiūla:

  1. kas laimės;
  2. pranašumas;
  3. abi komandos pelnys taškų;
  4. komanda pelnys taškų;
  5. pergalės intervalas;
  6. rungtynėse pelnytų taškų kiekis (lyginis, nelyginis skaičius).

Per pagrindinį laiką ir per pratęsimą skaičiuojama:

  1. kas daugiau atliks rezultatyvių perdavimų;
  2. taikliau mes baudas;
  3. taikliau mes tritaškius;
  4. taikliau mes dvitaškius;
  5. daugiau atkovos kamuolių;
  6. komanda pelnys tritaškių;
  7. komanda padarys rezultatyvių perdavimų;
  8. kiek žaidėjas atkovos kamuolių;
  9. kiek žaidėjas pelnys taškų;
  10. kuris žaidėjas pelnys daugiau taškų;
  11. kiek žaidėjas atkovos kamuolių.

Pranašumas - tai statymas, kai vienai iš komandų suteikiamas pranašumas.

Pvz: Pranašumas. 1 X 2 1X X2
/0-10/ LIETUVA-LATVIJA 1,85 15,00 1,85 1,65 1,65

/0-10/ reiškia, kad pirmai komandai (Lietuvai) suteikiamas 10 taškų pranašumas, t.y. prie antros komandos (Latvijos) rezultato pridedama 10 taškų.

Pagal variantus:

1 Lietuvos rinktinė laimi rungtynes 11 ir daugiau taškų skirtumu;
X Lietuvos rinktinė laimi rungtynes lygiai 10 taškų skirtumu;
2 Lietuvos rinktinė laimi rungtynes ne daugiau 9 taškų skirtumu arba rungtynės baigiasi lygiosiomis, arba laimi Latvijos komanda nesvarbu kokiu skirtumu;
1X Lietuva laimi lygiai 10 taškų arba didesniu skirtumu;
X2 Lietuva laimi lygiai 10 taškų arba mažesniu skirtumu, arba lygiosios, arba laimi Latvijos komanda nesvarbu kokiu skirtumu.

Kitas pvz: Pranašumas. 1 X 2 1X X2
/18-0/ ŠVEDIJA-ISPANIJA 1,85 15,00 1,85 1,65 1,65

/18-0/ - reiškia, kad antrai komandai (Ispanijai) suteikiamas 18 taškų pranašumas.Kitaip tariant, jei žmogus mano, kad Ispanija laimės rungtynes daugiau kaip 18 taškų skirtumu, turėtų statyti už 2 variantą, jei mano, kad Ispanai laimės lygiai 18 taškų skirtumu - variantas X, jei mano Ispanai laimės 17 taškų ir mažiau arba bus lygiosios arba laimės Švedija  - laimingas variantas 1.

Krepšinio lažybose yra siūlomi ir bendrai komandų pelnyti taškai, atskiros komandos pelnyti taškai, žaidėjų pelnyti taškai, įvairūs kiti statistiniai rodikliai.

Kitas pvz: Kiek abi komandos pelnys taškų. 1 X 2 1X X2
/-156+/ LIETUVA-LATVIJA 1,85 15,00 1,85 1,65 1,65

Šiuo atveju bendrovė siūlo lažybas, kad Lietuvos ir Latvijos komandos abi pelnys 156 taškus.

Pagal variantus:
1 Lietuva ir Latvija pelnys mažiau nei 156 taškus;
X pelnys lygiai 156 taškus;
2 pelnys daugiau nei 156 taškus;
1X pelnys mažiau arba lygiai 156 taškus;
X2 pelnys daugiau arba lygiai 156 taškus.

Krepšinio lažybų anuliavimas.

Lažybos anuliuojamos:

  1. jeigu lažybų įvykis neįvyko;
  2. jeigu lažybų įvykis yra atšauktas, taip pat jei lažybų įvykis neprasidėjo nustatytu laiku ir iki kitos Bendrovės darbo dienos 10 val. ryto nėra informacijos, kad įvykis prasidėsper 48 valandas nuo lažybų įvykio rengėjų nustatyto pradinio lažybų įvykio pradžios laiko;
  3. jeigu lažybų kortelėje neteisingai nurodyti įvykių dalyviai;
  4. jei bendrovė suklydo iš esmės sudarydama lažybas su lošėju.

Sužaidus mažiau nei 90 procentų įprastinio varžybom skirto laiko (mažiau nei 36 minutes), lažybos anuliuojamos dėl lažybų įvykių, kurie galėtų pasikeisti, jeigu įvykis nebūtų nutrauktas (pvz: Kuri komanda atkovos daugiau kamuolių, kuri komanda atliks daugiau rezultatyvių perdavimų, žaidėjas pelnys taškų, taikliau mes baudas, taikliau mes dvitaškius, taikliau mes tritaškius).

Neanuliuojamos tik lažybos dėl lažybų įvykio nugalėtojo, jeigu jis ne vėliau, kaip per 72 valandas nuo lažybų įvykio nutraukimo buvo paskelbtas varžybų rengėjų sprendimu.

Daugiau naudingos informacijos rasite lažybų taisyklėse ir lažybų reglamente.

Lažybų kortelė Pagalba

  1. 1 Pasirinkite sporto šaką;
  2. 2 Pasirinkite įvykį ir jo baigtį;
  3. 3 Pasirinkite statymo tipą ir sumą;